|
Skóre 0 |
Tahy 0 |
|---|
Vlastnosti
Rychlé akce
Inventář
Spát
Prozkoumat
Prozkoumat magií
Zaútočit
Kompas
Informace o vybraném poli
Loading... / Načítání...
|
|
|---|
|
Skóre 0 |
Tahy 0 |
|---|
Vlastnosti
Rychlé akce
Kompas
Informace o vybraném poli
Zde jsou všechny příběhy
Klávesy pohybu
| ⇖ | ⇑ | ⇗ | ||
|---|---|---|---|---|
| ⇐ | ![]() |
⇒ | ||
| ⇙ | ⇓ | ⇘ |
Vítejte ve hře "Konzolové dobrodružství II - Po setmění", zkráceně pouze "Po setmění". Hra je volným pokračováním zasazeným před příběh původně konzolové hry "Konzolové dobrodružství".
Ovládání
Hlavní hrdina je na mapě reprezentován portrétem muže (
)
a můžete s ním pohybovat do všech světových stran pomocí kláves, které jsou uvedeny v záložce nastavení (po zavření
tohoto okna jsou záložky viditelné nahoře). Výchozí klávesy pro pohyb jsou klávesy Q, W, E, A, S, D, Y, C.
Toto okno, které se nazývá modální okno lze zavřít buď křížkem v jeho pravém horním rohu nebo kliknutím mimo toto okno. Jediný případ, kdy tyto možnosti uzavření nefungují je chvíle, kdy jste právě uprostřed souboje, který probíhá právě v takovémto okně.
Vlastnosti
Tvá postava disponuje několika vlastnostmi:
Mapa
Při pohybu na mapě se odkrývají jednotlivá pole poblíž hlavní postavy. Pole, která hlavní postava navštívila jsou vykreslena plnou barvou. Pole, která postava zahlédla jsou vykreslena napůl průhledně. Pole je dále možné prozkoumat a to buď normálně (-1 🏃) a nebo pomocí magie (-1 💧). Po prozkoumání se na poli může zobrazi v podstatě cokoliv z uvedeného níže.
Na mapě může potkat různé situace:
- Dveře (Mohou být i zamčené, ale v tomto demu nejsou.)
- Příběh
- Kořist (Může být skryta pod dekorací)
- Postava
- Skupina postavReputace postav
Postavy na mapě mají tři různé reputace a to:
Samozřejmě je možné zaútočit na kteroukoliv postavu a to z menu v Informaci o vybraném poli (viz níže).
Inventář
Inventář je možné otevřít kliknutím na tlačítko v levém panelu. Pokud ukážeš na nějaký předmět, ukáží se Ti detailní informace o tomto předmětu. Předměty zářící zeleně máš právě na sobě.
Detailní informace zobrazené zeleně jsou kladné a přičítají uvedenou hodnotu.
Naopak informace uvedené červeně o uvedenou hodnotu snižují.
Informace o vybraném poli
Do mapy můžeš klikat a po kliknutí se vybrané pole označí červenou barvou. Okamžité poté se vypíší informace o poli a jeho "obyvatelech" do panelu vpravo dole, kde se můžeš podívat, co Tě na daném poli čeká. Zobrazit tyto informace můžeš pouze u polí, která jsou navštívená nebo zahlédnutá.
První položka v panelu informací o vybraném poli je vždy aktuální pole a za ní následují tzv. entity, tedy postavy (nepřátelé a obchodníci) a další objekty, mezi které patří i předměty, dveře, příběhy a dekorace.
Obchodník se dá rozlišit podle ikony (⚖) vedle reputace. Kořist je označena ikonou (⚄) vedle svého názvu.
Z toho panelu je možné otevírat dveře a útočit na nepřátele, ovšem pouze z bezprostřední vzdálenosti!
Sběr předmětů / Obchod
Sběr předmětů i veškerý obchod probíhá skrze inventář a to tak, že stojíš na objektu obsahující předměty nebo na poli, kde stojí obchodník a otevřeš inventář. Pak se vpravo objeví druhý panel, kde jsou předměty v kořisti nebo předměty obchodníka. Předměty je možné i zahodit. Zahodíš li předmět mimo obchodníka nebo kořist, bude nevratně zničen.
Souboj
Pokud se dostaneš do souboje, můžeš zaútočit svou zbraní a zasadíš nepříteli jmenovitou hodnotu útoku své zbraně. Můžeš ale také získat bonus ke svému útoku a znásobit tak svůj útok. Ovšem pozor, pokud mineš, bude tvůj útok jen poloviční.
Dále můžeš také zaútočit pomocí run, kde pomocí kombinace různých run vyvoláš nějaké kouzlo. Ovšem pokud kombinaci neuhodneš, ztratíš manu i jeden tah.
Poslední možností je použití již naučeného kouzla, které se naučíš pomocí svitku.
Knihy
V záložce knihy máš na výběr ze dvou svých knih. Jedna je deník, ve které vidíš v pravé části všechny aktivní úkoly a v levé části vidíš chronologicky uspořádané příběhy a splněné úkoly. Druhou knihou je Grimoár, který obsahuje v levé časti nalezené kombinace run a v pravé části naučené kouzla.
ZaútočitZískat bonus k útokuZaútočit magií |
|
Odporný orkProradný ničema.
Testujeme!
|
LektvarVyléčí tě. |
|
LektvarVyléčí tě. |